Скрипти продажів по телефону або як не злити клієнта відразу.

Навчитися розмовляти по телефону зі своїми клієнтами бажає кожен. Не просто поговорити, а зуміти запропонувати йому те, від чого не можна відмовитися. У всякому разі, зробити це важко. Про це навику мова піде саме зараз.

Скрипт продажів по телефону: приклад щодо його складання.

Лідом називається людина, яка, швидше за все, здійснить бажане вами дію. Не втратити його – це ціле мистецтво, яке можна і потрібно осягнути. Це можна зробити, вивчивши скрипт продажів, що являє собою якийсь план розмови з вашим лідом. І виконання цього алгоритму, якщо можна так сказати, веде до досягнення необхідної мети.

У кожній конкретній ситуації переслідуються різні цілі. Тобто, всі скрипти продажів мають свої особливості. Але, все ж, є загальні правила щодо складання плану телефонної розмови.

1. Рівність. Потрібно завжди пам’ятати, що ви нічим не поступаєтеся своєму клієнтові. Так само, як і він вам. Тобто, не потрібно нікого умовляти або принижуватися перед будь-ким. Але, не треба й грубіянити або вести себе по-хамськи. Ви повинні проявити себе справжнім професіоналом. Поводитися по-дружньому і намагатися допомогти своєму співрозмовнику в рішенні тієї чи іншої проблеми.

2. Співпраця. Скрипт продажів повинен передбачати близько 10 питань, відповіді на які ви знаєте ще до початку розмови. Предметом бесіди може бути думка, яка подібно м’ячу переходить між вами і вашим клієнтом. Щоб контролювати цей м’яч, потрібно постійно вести розмову, тобто задавати питання тренинг по продажам.

Як починати продажу по телефону?

Є така фраза – «всі ми родом з дитинства». Досить глибокий сенс прихований в цьому твердженні. Доросла людина подібний до дитини. Перш, ніж дати він побажає підтвердження своїх намірів. наприклад:
– Доброго дня. Я Микола. Мене зацікавила інформація про …
– Доброго дня. Моє ім’я Олександр. Я вас правильно зрозумів, ви хочете …?
– Так.
– Дуже добре. Уточніть, будь ласка – як саме …?
-Поступім Таким чином …
– Як вас знайти?
– Я з …

І так далі, поки не досягнете бажаного. Як бачите, потрібно контролювати розмову, задаючи потрібні вам питання. Саме такий перебіг бесіди забезпечить вам результат.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *