Особливості продажів в салоні краси

Продажі в салоні краси на увазі не тільки продажу послуг і збільшення середнього чека за рахунок запропонованих СПА-процедур, новинок в догляді, нових дизайнів стрижки, косметологічних нововведень як то детокс шампунь. В першу чергу, продажу мають на увазі можливість продовжити ефект від послуг в домашніх умовах.

Адже саме сталість і повторюваність результату від професіонала салону краси змушує клієнта повертатися саме до цього майстра або косметолога. І повертаються вони не завжди саме в цей салон (іноді клієнт йде слідом за майстром в інший салон, або починає обслуговуватися їм же у себе вдома, або в його, знятому в оренду, кріслі).

Перукар або косметолог, обслуговуючи клієнта, повинні докласти максимум зусиль для того, щоб клієнт самостійно зміг продовжити отриманий ефект від процедури на тривалий час. Це вищий пілотаж фахівця і доказ високого рівня обслуговування. Саме це робить або псує репутацію майстра: не як клієнт виглядає при виході з салону, а як він виглядає через день, три або навіть пару тижнів після візиту в салон.

Сарафанне радіо працює дуже повільно

Ми постійно чуємо від клієнтів скарги, що вони не завжди в змозі укласти волосся, або так само оздоровити їх, як це робить майстер. Чия в цьому вина: клієнта або майстра?

Сьогодні багато директори салонів краси вважають, що саме «сарафанне радіо» призведе їм нових клієнтів.

Вони забувають, що за статистикою задоволений клієнт поділиться позитивною інформацією тільки з 2-я близькими людьми про те, де їх обслужили, а негативом – з 10-ю.

У той же самий час, якщо перукар зробив все від нього залежне і крім цього забезпечив клієнта оптимально підібраним домашнім доглядом, клієнт без праці самостійно зможе підтримати свій образ (стрижку, стан шкіри або нігтів).

І коли знайомі, товариші по службі, родичі помічають зміну і роблять комплімент, часто саме тоді вони і запитують: «Хто зробив таку гарну укладку?»

Дізнавшись, що це досягнуто в домашніх умовах, всіх починає цікавити ім’я майстра, назва салону, хто навчив клієнта підтримувати такий образ в домашніх умовах. Ця версія «сарафанного радіо» працює набагато ефективніше. В цьому криється «сіль продажів» в салоні краси.

Продаж переваг – запорука успіху

Для того щоб це працювало, і сублімальние продажу відбувалися безболісно і активно, необхідно не тільки підібрати догляд або засоби для волосся. Найбільш важливо розповісти про переваги засобів, правила їх нанесення, змусити клієнта взяти продукт в руки і під контролем професіонала (перукаря-стиліста, майстра з манікюру, косметолога) попросити його використовувати.

Якщо в фітнес-центрі тренер показує Вам, як робити вправу коректно – виграють усі. Якщо майстер просить клієнта попрацювати зі своїм волоссям під його контролем, клієнт, в свою чергу, підвищує свою компетентність, а майстер – рівень довіри до своїх рекомендацій, припустимо, придбати засоби в домашній догляд. Адже продажу завжди збудовані на довірі.

Наприклад, фахівець чує від клієнта: «У мене є кошти для укладання». На цю репліку відповідь майстра простий: «Якщо Вам подобається ефект від моєї стрижки та укладки і Ви хочете його продовжити на досить тривалий час, я рекомендую ці конкретні засоби, які тільки що наносив на Ваше волосся, розповів про їх переваги та способи нанесення. Інші продукти дадуть Вам інший результат ».

Якщо клієнт почне сумніватися і питати, навіщо йому потрібно вчитися наносити продукт, грамотно висушувати волосся, правильно тримати фен, якщо він платить за це фахівцеві, в цьому випадку відповідь така: «Але ж завтра мене не буде поруч, а значить, я не зможу зробити Вам укладку. Однак, навчивши Вас найпростішим необхідних елементів, впевнений, що тепер Ви завжди будете виглядати відмінно, і моя репутація, як професіонала, від цього буде тільки рости.